ببخشید آقا خودکار هست خدمتتون؟!

ببخشید آقا خودکار هست خدمتتون؟!

خیلی وقت ها پیش آمده که برای نوشتن یک یادداشت، دست به دامن دیگران شدیم. آقا ببخشید خودکار دارید؟ یک تکه کاغذ یادداشت هست خدمتتون؟! و اینگونه درخواست ها
چاره کار چیست؟ داشتن یک دفترچه یادداشت ( نت بوک یا ژورنال ) و قلم همراه آن که به آن چسبیده باشد و نیازی به دنبال قلم گشتن نداشته باشد بهترین راه حل هست. اما چرا برخی افراد از این مساله روی گردان هستند؟ شاید حق با آن هاست!
دفترچه های یادداشت معمولا در ابعاد بزرگ تولید می شوند و دست و پا گیر هستند. با ورود تلفن های هوشمند با ابعاد بزرگ و سنگین تر هم مشکل دو چندان شد. اما آیا سختی حمل یک دفترچه یادداشت و قلم را نمی توان به التماس قلم و کاغذ یادداشت از دیگران ترجیح داد؟ از طرفی پرستیژ داشتن یک دفترچه یادداشت زیبا را نمیتوان نادیده گرفت.

چرم سواری با حل مشکل وزن زیاد، ابعاد بزرگ و عدم داشتن زیبایی و دوام محصولات موجود در بازار، محصولات خود را در نهایت دقت و ظرافت از چرم طبیعی تولید می کند و تضمین می کند با استفاده از این محصولات برای همیشه از درخواست قلم و کاغذ از دیگران رهایی می یابید و حس لذت بخش استقلال و پرنسیب، شما را از سایرین متمایز خواهد کرد.

قبلینوت بوک های چرم سواری و یک ادعا!
بعدیشخصی سازی محصولات سواری